Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

«ΑΚΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΘΕΜΙΣ ΣΚΟΡΔΕΛΗ».

Της Μαρίας Τριαντοπούλου

«Πρωτοάκουσα για σένα όταν είχες πάρει σβάρνα τα κανάλια ως αγανακτισμένη κάτοικος του Αγίου Παντελεήμονα φωνάζοντας και βρίζοντας τους μετανάστες που είχαν "καταστρέψει" την γειτονιά σου και την είχαν κάνει επικίνδυνη για τους εθνικά καθαρούς κατοίκους της. 

Είδα δίπλα σου τα τρομαγμένα μάτια μιας γυναίκας από την Ρουάντα που προσπαθούσε μάλλον να καταλάβει τι ακριβώς σου είχε κάνει και ήσουν σαν μαινάδα αφηνιασμένη.

Σε είδα στην Πλατεία Αττικής να ουρλιάζεις λέγοντας ότι όλοι οι μετανάστες στην Ελλάδα είναι κλέφτες, βρόμικοι και άρρωστοι. Σε ξανασυνάντησα, δυστυχώς, όταν επιτέθηκες με μαχαίρι σε έναν Αφγανό μετανάστη που είχε έρθει στην φιλόξενη πατρίδα σου με το όνειρο μιας καλύτερης ζωής. Σε είδα και ανατρίχιασα γιατί είσαι μια γυναίκα σχεδόν συνομήλική μου και όμως μου προκαλείς τρόμο.

Μην με παρεξηγήσεις...δεν μου προκαλεί φόβο η βίαια συμπεριφορά σου, αυτήν την αναγνωρίζω ως την συμπεριφορά των απανταχού θρασύδειλων τραμπούκων, αλλά αυτά που πιστεύεις, αυτά που πρεσβεύεις και αυτά που τολμάς και ξεστομίζεις. Που είσαι γεμάτη μίσος και περιφρόνηση για οτιδήποτε και οποιονδήποτε δεν είναι σαν εσένα. Που είσαι δίπλα μου, που είσαι σαν εμένα, που μεγάλωνες την ίδια εποχή με μένα και που αυτή σου η ρατσιστική και φασιστική συμπεριφορά με αγγίζει ως μίασμα και εμένα και με μολύνει.

Σήμερα έμαθα ότι όχι μόνο εκφόβιζες μαζί με τους χρυσαυγίτες φίλους σου τους άτυχους μετανάστες που έπεφταν στα χέρια σας αλλά ότι τους εκμεταλλευόσουν κιόλας με τον πιο χυδαίο αλλά και κερδοφόρο για σένα τρόπο. Πληροφορήθηκα ακόμα ότι θα δικαστείς κατηγορούμενη για κάποια πλημμελήματα ενώ εκκρεμούν εις βάρος σου κατηγορίες για αδικήματα για τα οποία προσκομίζεις ψυχιατρικές βεβαιώσεις από τον γνωστό δικό σας ψυχίατρο και παίρνεις μόνιμα αναβολή.

Δεν ξέρω τι θα γίνει με σένα και τους ‘φίλους’ σου Θέμις Σκορδέλη. Δεν ξέρω καν γιατί έγινες έτσι όπως έγινες και να σου πω την αλήθεια δεν με ενδιαφέρει. Το μόνο που ξέρω είναι ότι δεν σας θέλω στη ζωή μου. Νιώθω ντροπή για αυτά που λες και για αυτά που κάνεις, ντροπή απέναντι στους ανθρώπους που κακοποίησες, ντροπή για το ότι όταν θα με συναντάνε στον δρόμο θα σκέφτονται ότι μπορεί και γω να είμαι σαν εσένα και θα με φοβούνται, και δεν θα θέλουν να μου χαμογελάσουν, να μου μιλήσουν και να με εμπιστευτούν. Και γω δεν το θέλω αυτό Θέμις Σκορδέλη ...το ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;;;»

Πηγή:tvxs

Δεν υπάρχουν σχόλια :